wtorek, 8 grudnia 2015

Kiedy mycie włosów staje się ulubioną czynnością

A to wszystko dzięki dobremu szamponowi!

Wella, System Professional, Repair Shampoo (Szampon regenerujący do włosów)


Mogę ze szczerą radością stwierdzić, że oto znalazłam drugi (o pierwszym napiszę później) szampon, który odpowiada moim wymaganiom. Jest to szampon z lini luksusowej dostępny w salonach fryzjerskich.
Szampon Welli dostałam wraz z usługą nawilżania włosów w salonie fryzjerskim z okazji akcji producenta. Po pierwszym umyciu włosy były gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku.  Pomyślałam, że to dlatego, że jestem u fryzjera, który profesjonalnie myje włosy. Jakie było moje zdziwienie gdy powtórzyłam mycie w domu, kilka dni później i efekt był podobny :)
Szampon ładnie się pieni, pięknie pachnie i jest w stylowym opakowaniu. Cena normalna to około 40zł/250ml
Włosy są nawilżone, sprężyste i sprawiają wrażenie zdrowszych. Zużyłam już ponad połowę opakowania, zwykle dodaję odżywkę Ziaji na włosy i przez całą dobę są naprawdę takie, jakie lubię.
Polecam dla włosów takich, jakie mam czyli łamliwych, suchych na końcówkach i łamliwych.

Zdecydowanie rekomenduję produkt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz