czwartek, 12 listopada 2015

Dzień dobry bardzo!

Do założenia bloga skłoniły mnie dzisiejsze zakupy. Wróciłam do domu i zabrałam się za testowanie produktów: regenerujących skarpetek do stóp, olejek do włosów, nowy smak pasty do zębów... i pomyślałam sobie, że już nie pamiętam co testowałam tydzień temu, 3 miesiące temu czy 3 lata temu. A testować uwielbiam :)
Od lat jestem też testerką w portalu Streetcom oraz TalkMarketing, dorabiam sobie jako MysteryShopping (tajemniczy klient) i pracuję w sektorze IT, gdzie ciągle coś się zmienia i aktualizuje a z zamiłowania czytam książki i je recenzuję oraz interesuję się psychologią.

Mam nadzieję, że nie tylko ku pamięci własnej tego bloga będę prowadzić. Zapraszam do dzielenia się swoimi "raportami" na temat różnych produktów!

Pozdrawiam,
Alicja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz