poniedziałek, 16 listopada 2015

gładkie stópki



L’biotica - złuszczająca maska do stóp, maska w postaci nasączonych skarpetek.Koszt około 12zł

Skarpetki z folii znajdują się w próżniowym opakowaniu, po wyjęciu i rozpakowaniu skarpetek uderza intensywny zapach na bazie mentolu. Mimo, że jest intensywny to jest przyjemny. Skarpety są dwuwarstwowe: pierwsza warstwa to delikatna powłoczka schowana w foliowej stópce (bardzo dużej). Wsadziłam stopę i poczułam olejki na skórze. Przyjemnie! Na folię włożyłam większą skarpetkę. Po kilku minutach poczułam, jak moje stópki pływają w olejkach. Było to przyjemne uczucie, ale w pozycji poziomej olejek z łatwością mógł się wylać. Po 60 minutach, jak jest napisane w instrukcji. Moje stopy pięknie pachniały ale czy jak obiecał producent - zregeneruje moje stopy, intensywnie wygładzi i złuszczy? Wg instrukcji po około 4-5 dniach obumarły naskórek zacznie się złuszczać i będę się cieszyć gładką, miękką i delikatną skórą na stopach.

Faktycznie - po kilku dniach (4 zaczęła mi odchodzić skóra ze stóp niczym skóra węża - wierzchni naskórek się po prostu odsuwał od stopy. Nie “odsunął” się cały i nawet po peelingu zostały jakieś drobne pozostałości. Myślę jednak, że gdy jutro powtórzę peeling może on cały zejść.
Już w tej chwili widzę, że skóra się zrobiła gładsza.
Produkt oceniam na bardzo dobry ponieważ nigdy żaden kosmetyk tak mi nie złuszczył naskórka u stóp a więc zdecydowanie REKOMENDUJĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz